دریافت کد دانلود Godfire: Rise of Prometheus v1.0.8 بازی خدای آتش: ظهور پرومتئوس + نسخه مود شده + دیتا + تریلر

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

من این وبلاگ را برای دوستداران بازی ساختم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد جواد فرزانه
20:10
سه شنبه 23 دی 1393

بازی بسیار جذاب و اکشن Godfire: Rise of Prometheus محصول شرکت Vivid Games S.A

گرافیک خیره کننده و در حد کنسول های بازی با جزئیات فوق العاده بالا

نسخه عادی + نسخه مود شده برای پردازنده های مختلف

به همراه دیتای تمام پردازنده های گرافیکی (Tegra , Mali , Adreno , PowerVR) به صورت مجزا

به همراه تریلر رسمی بازی

نکته ۱: این بازی تنها قابل اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید ۴٫۱ به بالا می باشد.

نکته ۲: این بازی به دلیل گرافیک و حجم بسیار سنگین، برای اجرا شدن نیاز به سیستم هایی با پردازنده های حداقل دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی ، رم ۲ گیگابایت و گرافیک های نسل جدید به همراه حداقل ۲٫۵ گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی دارد. بدیهی است که سیستم های ضعیف تر با لگ و افت فریم در بازی همراه خواهند بود و یا این که قادر به اجرای بازی نیستند.

نکته ۳: این بازی تنها در نسخه مود شده عرضه شده است. نسخه هایی که با عنوان معمولی هم عرضه شده اند، مود شده می باشند. لذا به این نکته دقت کنید که در حال حاضر نسخه های قابل دانلود به صورت رایگان به همراه دیتا مود شده هستند.

نکته ۴: نسخه ۱٫۰٫۸ با دیتای قبلی کار نمی کند. باید دیتای جدید را دانلود کنید.

Godfire: Rise of Prometheus عنوانی پر سر و صدا از یک شرکت بازی سازی در کشور لهستان به نام Vivid Games S.A می باشد که تنها بعد از یک روز پس از عرضه ۱۰ هزار بار در گوگل پلی دانلود شد. طی همین مدت کوتاه منتقدان بسیاری این بازی را نامزد بهترین بازی عرضه شده طی ماه های اخیر اعلام کردند و بدون شک Godfire: Rise of Prometheus یکی از نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۱۴ و حتی شاید سال های قبل هم باشد.

این بازی با مقداری الگو گیری از سری بازی های God of War ، داستانی هم راستا با این سری بازی ها تدارک دیده است. نام و سبک بازی و گیم پلی آن نیز تا حدودی شبیه به God of War می باشد. در این بازی جذاب و هیجان انگیز به جنگ های بزرگ و خونین افسانه های یونان باستان پرداخته می شود. گرافیک این اثر به قدری بالاست که بدون تعارف می توان آن را با بازی های کنسول های بازی مقایسه کرد. با باز های توپ در معرفی بازی Godfire: Rise of Prometheus همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1450
محمد جواد فرزانه
20:40
یک شنبه 21 دی 1393

دانلود بازی Running Shadow v1.0.2 برای اندروید

در این پست با بازی Running Shadow ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Running Shadow ترکیبی منحصر به فرد از سبک های بازی فرار و نقش‌آفرینی فانتزی می‌باشد که به همراه فیزیک معمول این نوع سبک بازی، داستانی افسانه ای و پر از رمز و راز و چیزهای جذاب را در خود دارد. داستان بازی سایه دونده از این قرار است که دستکش جادویی از دست نگهبانان قصر به سرقت رفته و شما در نقش یک جنگجوی قدرتمند از فرقه ی باستانی می بایستی که برای به دست آوردن دسکتش و جام تلاش کنید و از دست جادوگران فرار کنید! بله این بازی دارای سبکی شبیه تمپل ران می باشد و باید تا می توانید بدوید و از موانع بسیار زیادی که در سر راهتان قرار دارد بگذرید و همه ی جادوگران را از بین ببرید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 4379

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


کدام از بازی های زیر بهترین بازی هستند؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر